Beko’dan Karşıyaka’daki Teslimat Sorununa Açıklama

Beko’dan Karşıyaka’daki Vatandaşlara Teslimat Sorunu Açıklaması

İzmir’in Karşıyaka ilçesindeki bir Beko bayisinden alışveriş yapan vatandaşların teslimat sorunu yaşaması üzerine Beko’dan açıklama geldi. Şirket, yaşanan aksaklıktan dolayı büyük üzüntü duyduğunu belirterek, mağduriyetin giderilmesi için tüm birimlerin seferber edildiğini bildirdi.

Vatandaşlar Arasında Endişe Yaratan Teslimat Sorunu

Karşıyaka’daki bir Beko bayisinden buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi ve kurutma makinesi gibi beyaz eşyalar satın alan onlarca kişi, teslimatların yapılmaması üzerine durumu araştırmaya başladı. Telefonlarına yanıt alamayan vatandaşlar, mağazaya gidince kepenklerin kapalı olduğunu ve camda yer alan ‘Sağlık sorunları nedeniyle 1 Ağustos’a kadar kapalıyız’ yazısıyla karşılaştı. Vatandaşlar, belirtilen teslimatların hiçbirinin gerçekleşmediğini, kimseyle iletişim kuramadıklarını belirterek, Beko’nun müşteri hizmetlerinden de çözüm alamadıklarını ifade etti. Vatandaşlar, savcılığa ve Tüketici Hakem Heyeti’ne şikayette bulundu.

Beko’dan Açıklama: “Özel Ekip Görevlendirildi”

Yaşanan mağduriyetin haber yapılmasının ardından harekete geçen firma bir açıklama yaptı. Beko tarafından yapılan açıklamada, “Karşıyaka’daki bayimizde yaşanan süreç nedeniyle değerli müşterilerimizin karşılaştığı mağduriyetten büyük üzüntü duyduğumuzu belirtmek isteriz. Sorunun çözümü için müşteri hizmetleri ekiplerimiz tüm tüketicilerimize tek tek ulaşmaktadır. İlgili ürünlerin müşterilerimize eksiksiz ve en kısa sürede ulaştırılması için alternatif bayilerimiz ve lojistik ağlarımız devreye alınmıştır. Teslimat sürecini hızlandırmak amacıyla özel bir ekip görevlendirilmiştir” denildi. – İZMİR

Related Posts

Tuşba’da Çıkan Yangın Paniğe Neden Oldu

Van’ın Tuşba ilçesinde bir iş yerinde çıkan yangın, çevre sakinlerinin müdahalesiyle kontrol altına alındı. Yangında can kaybı olmazken, maddi hasar oluştu.

Yediemin otoparklarında bekleyen araçlar 6 ay içinde alınmazsa satılacak

Yediemin otoparklarında bekleyen araçlar 6 ay içinde alınmazsa satılacak

Çocuklar Savaş Sonrası Ailelerini Destekliyor

Şam’da savaş sonrası çocuklar, Hamidiye Çarşısı’nda soğuk meşrubat satarak ailelerine destek oluyor.

Jolly’den 2025’e Güçlü Büyüme

Jolly’nin 2025 sezonunda kişi sayısında %30, ciroda ise %60’tan fazla büyüme kaydedildi.

Yeşil Fırsatlar Hibe Desteği Tanıtıldı

Gaziantep’te yeşil dönüşüm için kadın ve gençlere hibe desteği tanıtıldı; 35 Milyon TL bütçe ayrıldı.

Türkiye-Tacikistan Ekonomik İlişkileri Güçleniyor

MÜSİAD programında Türkiye-Tacikistan ilişkileri ve ekonomik iş birliğinin artışı vurgulandı.