Yaş çay alım fiyatı ne kadar oldu? Bakanlık açıkladı

2025 Yılı İçin Yeni Yaş Çay Alım Fiyatı Açıklandı

2025 yılına dair merakla beklenen yaş çay alım fiyatı sonunda Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından duyuruldu. Bakanlık, yeni fiyatı resmi olarak açıkladı.

Bakanlık tarafından yapılan açıklamada, “Geçen yıl 19 TL olan yaş çay alım fiyatı, 2025 yılı için 25,44 TL olarak belirlenmiştir” ifadelerine yer verildi.

Önceki yıl uygulanan 19 TL’lik yaş çay alım fiyatı, bu yıl yüzde 33.89 oranında artırılarak 25.44 TL’ye yükseltildi. Bu değişiklikle çay üreticileri daha yüksek gelir elde etmeyi bekleyebilirler.

Related Posts

TOBB açıkladı: Yılın ilk 7 ayında kurulan şirket sayısı azaldı, kapanışlar arttı

TOBB açıkladı: Yılın ilk 7 ayında kurulan şirket sayısı azaldı, kapanışlar arttı

Grevdeki işçiler eylemi patronun evine taşıdılar

Dilovası’nda faaliyet gösteren İsveç sermayeli OMSA Metal fabrikasında çalışan işçilerin sendikal mücadelesi 44. gününde sürüyor. Birleşik Metal-İş Sendikası’nda örgütlenen işçiler, patronun hukuk tanımaz tutumuna karşı bu kez şirketin Genel Müdürü …

Türkiye’de ilk kez gıda ürününe karekod basıldı

8 Mayıs 2025 tarih ve 32894 sayılı resmi gazetede yayımlanan yönetmeliğe ait değişiklikle satış ve toplu tüketim yerlerinde gıda karekodu zorunlu kılındı. 29 Mayıs 2025 tarihinde duyurularak 60 günlük süre başlatılan ve 28 Temmuz 2025 tarihinde …

Borsa İstanbul neden coştu? Ekonomist Oğuz Demir açıkladı

Borsa İstanbul 100 (BIST 100) endeksi, günün işlemlerinde 11.301 puana kadar yükselerek tüm zamanların en yüksek seviyesini gördü. Bu rekor, 18 Temmuz 2024 tarihinde ulaşılan 11.252 puanlık önceki tarihi zirvenin üzerine çıktı. Borsa İstanbul’da BIST …

Taksitsiz kredi kartı borcu 1,5 trilyon lirayı aştı

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu’nun (BDDK) paylaştığı haftalık bültene göre, bankaların bireysel kredi kartı alacakları 2 trilyon 357 milyar 97 milyon lira oldu. Bireysel kredi kartı alacaklarının 1 trilyon 522 milyar 261,2 milyon lirasını taksitsiz borçlar oluşturdu.

Markalara indirim de çare olmadı

518 markayı çatısı altında barındıran Birleşmiş Mar­kalar Derneği’ye (BMD) üye firmaların yüzde 65’i indirim kampanyalarına rağmen temmuzda, haziran ayı cirosunu yakalayamadı. Hazirana göre adet satışlarının düştüğünü beyan edenlerin sayısı yüzde 57 oldu.